Kundcase – Zander & Ingeström
Kundcase
17 November 2023

Kundcase – Zander & Ingeström

Möt Mattias Stawbrink, Customer Service Manager hos vår kund Zander & Ingeström. Som Customer Service Manager har Mattias ett finger med i alla syltburkar, som han själv uttrycker det, och är även involverad i rekryteringen för flera avdelningar där vi på 2Complete har bidragit till flera framgångsrika bemanningar.

 

Varför bli en del av Servicetekniker-teamet hos Zander & Ingeström?

 

Här får du möjligheten att uppleva grunden i svensk industri, genom mycket kundkontakt, resor och teknik. Att vara Servicetekniker hos oss innebär att du tar stort eget ansvar samtidigt som vi har oerhört roligt tillsammans. Arbetsuppgifterna är varierande, och alla uppgifter kan inte vara roliga. Men vi värdesätter att alltid ha kul på jobbet, tillsammans som ett team.

 

Vad händer hos Zander & Ingeström just nu?

 

Det är ett extra händelserikt år för oss då vi firar vårt 125-årsjubileum. Vi har storslaget firat året igenom, både med våra kunder och partners samt internt med underhållande aktiviteter och framgångsrika fester. Att vara en del av ett företag med en sådan lång och stolt historia är fantastiskt kul och motiverande.

 

Vilken är din erfarenhet av att samarbeta med 2Complete inom kompetensförsörjning?

 

Samarbetet är smidigt! Efter drygt tre års samarbete har 2Complete verkligen lärt känna oss och vårt team, vilket gör att de snabbt träffar rätt när de presenterar kandidater. Det är tryggt att veta att jag kan lyfta luren och vara säker på att få den support och hjälp vi behöver.

 

Tack, Mattias, för att du delade dina insikter och erfarenheter med oss!